Sigarayı bırakıyorum ; ÇÜNKÜ !

Yazar ByPowerfuL on 16 Haziran 2011 Perşembe | 17:15

Merhaba blog okurlarım , bu blogu neden açıyorum size bunu anlatacağım....

 Sigarayı bırakıyorum 

Hayat anlamsız gelmeye başladı , hayatımı süzgeçten geçirmeye başladım bundan 1 hafta önce sigara içiyorum , alkol alıyorum ve neler neler ......


Hayat anlamsız geliyor diye içiyordum saçmalık....Dedimki ben bırakabilirim ben başa çıkabilirim ben iradeliyim diyerek yola düştüm.

Aslında bırakmamda etkili olan eşim Zeliha ya minnettarım.... Onu çok seviyorum...

Şuan sözlüyüz kayınpederim sigara kullanmamış bu yaşına kadar ve çocugunu sigara kullanan bir adama vermeyeceğine göre bende bir nevi bunu fırsat bilerek bırakmaya karar verdim...

Şuan 8.günümdeyim ve bu 8 gün içerisinde bir çok kriz geçirdim . Çoğu kez elime sigarayı aldım  ama asla yakıpda içime çekmedim... Bir süre ağızımda tuttum ama ateşlemedim ... Ve sonunda hep ortadan 2 ye böldüm parçalayıp attım rahatladım......


Neyse konuyu dağıtmayalım benim blogu açma amacım bu sigara bırakma evresinde yaşadığım sorunları paylaşacağım belki bir kaç kişide benim sayemde bırakacak kim bilebilir. 



0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Hilelerini Bulmak İçin beğenin

Sitemin içeriğini ve tasarımını nasıl buldun ?

Destekleyiciler

Arşiv

Online Hile | Aktif Hile Blogunuz

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Sigara Bitti - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..