Sigarayı bırakmaya başladığımdan bugüne tam 8 gün

Yazar ByPowerfuL on 17 Haziran 2011 Cuma | 01:21

Sigarayı bırakmaya başladığımdan bugüne tam 8 gün geçti....

Günlük olarak şu etikiler oldu ;

1.Günümde ;

Sabah kalktım kafamda öyle bir ağrı varki anlatamam canım sigara içmek istedi. Tabi unutmuştum "sigara içmeyeceğim" sözünü. Sigarayı yaktım 3 4 duman çektikten sonra aklıma geldi lan ben ne yapıyorum diyerek sigarayı parçaladım ve kültablasına koydum.

Öğle yemeğin de baharat ağırlıklı yemekler yedim ve sigara içme iştahım dahada arttı belki bileniniz vardır aranızda "baharatlı yiyecekler sigara içme isteğini teşfikleyici unsurdur."Neyse canım öyle sigara içmek istiyorki elim ayağım çekildi en sonunda . Yana döne çare ararken aklıma kahve almak geldi. Bakkala gittim ve süt tozu almadan sade kahve alıp geldim. Suyu kaynatıp kahvemi yaptıktan sonra yavaş yavaş yudumlarken sigara içme isteği kayboldu. Bu sayede 2 saat sigara içme isteğim kesildi...

bu olaylar çok uzun ben sadece 1 günü böyle uzun geçmek istedim ...

2. Günümde;

Sabah uyandım kafam da 2 kat daha ağrılar var. Zonkluyor beynim sanki filler koşu yarışı yapıyor.Hastalandım zannettim ağrı kesici attım fakat fayda etmedi . Sigara istiyor yine canım . Sabah kahvaltısını yapttıktan sonra bir kahve daha yapıp içtim öğle yemeğindede 2 kahve içtim ve bu günüde geçiştirdim.

3.Günüm krizler başladı ;

3.Günümde krizler başgöstermeye başladı ufak ufak kendini hissettirdi zehiri , belli aralıklarla titremeler ve sırtımda uyuşmalar hissetmeye başladım. Tekrar bir kahve daha içtim uyuşmalar ve titremeler yok oldu.

4.Günüm krizler biraz daha arttı ; Krizler 3.günüme göre daha da etkisini göstermeye başladı yerimde duramaz yana döne sigara canım sigara çekiyor yerleri yumrukluyor duvarlara bağırıyordum....

5. Günüm krizler daha daha da arttı ; Sabah inliyerek uyandım. Artık karar vermiştim bir sigara içeceğim yoksa sonumun kötü olacağını hissediyordum galiba deliriyor gibi hissediyordum kendimi . Bir boşlukta gibi oluyorsun . Uzay çekiyor seni damarlarında böyle nasıl diyim kaynar sular boşalıyor uçuyorsun . Benliğin kayboluyor.... Neyse yana döne sigara arıyorum evin içinde ne olur ne olmaz diye 2 3 tek sigara saklamıştım bir tanesini aldım ve yaktım anca 5 6 duman çekebildim sonra tiskinmeye başladım...

ve 6.Günüm krizler öldürecek duruma geldi ; öyle krizlere giriyordum ki titreme eksik olmuyor uyuşuklaşma hiç gitmiyordu ne yapacağımı bilmiyordum galiba psikolojik birşeydi bu zamanımın çoğunu iyinet.com da geçiriyordum bazen bilgisayara kitlenip 10 dakika sonra kendime geldiğimi biliyorum....

7.Günümde krizler terle beraber gelmeye başladı ; sabah uyandım birşeyim yoktu sanki dün gece 1 paket sigara içmiş gibi mutlu uyandım. Kahvaltımı sağlıkli bir şekilde yaptım önceden 1 bardak çay içiyordum ama bu gün 3 4 bardak çay içtim ve güzel bir kahvaltı yaptım...

Öğle yemeğine kadar birşeyim yoktu öğle yemeğini biraz geç yemek istedim saat 3 gibi yemeği yedikten 30 dakika sonra hafif bir erkeklik organımda yanma hissettim lavobaya gittim salya şeklinde kan akıyordu sünüyordu böyle bir an böyle lan ne oluyor diye bağırdım ne olduğunu anlamadım açıkcası doktora gidipte " abi benim penisde sorun var" diyemedim. Her neyse bilgisayarın başına geçtim ve öyle bir titreme geldiki elimdeki telefonu yere bıraktım ve deprem olurda sıranın alıtna saklanırsınız ya o pozisyonda yerde ugunuyordum terliyordum bir yandanda . Dişlerim bir birine çarpıyordu hızlı hızlı nefes alıyordum bu 20 saniye civarında sürdü ve kendime geldim. Soğuk bir banyo yaptım ve uyudum....

8.Günüm bugün bir krizle karşılaşmadım rahatım ve bu yazıyı yazıyorum :) 
Sigarayı bırak kardeşim!!!!1


Uzun bir yazı oldu :) Okuyan gerçekten ne çektiğimi anlayacaktır...

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Hilelerini Bulmak İçin beğenin

Sitemin içeriğini ve tasarımını nasıl buldun ?

Destekleyiciler

Arşiv

Online Hile | Aktif Hile Blogunuz

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Sigara Bitti - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..