Ben Senin İçin Sigarayı Bıraktım Kadın ! Videolu güzel bir şiir

Yazar ByPowerfuL on 17 Haziran 2011 Cuma | 17:36


ben senin için sigarayı bıraktım kadın,
ölmeyeyim diye !!!
beni gördüğünde ,
yüreğinde yüksek tahrip güçlü bombalar infilak etmesin diye,
beynin çıldırmasın ,zamanı patlatmayasın diye,
soğuk ellerimi sıcacık dudaklarına koymayasın,
öpüp koklamayasın diye,
ben senin için sigarayı bıraktım kadın,
ölmeyeyim diye !!!
dizlerin sinirlerinden kopup ,tir tir titremesin,
zanakslara müptela olmayasın diye,
beni bir kasımpatı gibi toprağa ekmeyesin,
belki birgün ''yeniden açar ,yeniden koklarım ''sanmayasın diye,
tırnaklarını geçirip toprağın rahmine ,
beni doğuracakmış gibi içini deşmeyesin diye,
ben senin için sigarayı bıraktım kadın,
ölmeyeyim diye !!!
çok sevdiğim Karşıyaka vapurana yalnız binmeyesin diye,
tavşan kanı çayımızı ,kanım sanıp içmeyesin,
kendim sandığım ;
kanatlarından vurulmuş,
kanatları kanamalı martılarıma,
çok sevdiğim gevreği koparıp bensiz atmayasın diye,
ben sanıp onların çığlıklarını peşinden uçmaya kalkmayasın,
düşüp denize ,can vermek istercesine ,
kımıldamadan durup dibi boylamayasın diye,
ben senin için sigarayı bıraktım kadın,
ölmeyeyim diye !!!
gözlerin,
ahhh o çam ormanı gözlerin,kozalak gözlerin,
uğruna şehirler yaktığım gözlerin,
ahhh o ninlerle uyuttuğum göz bebeklerin,
suyunu kana kana içtiğim göz pınarların kurumasın diye,
kuru kuru rakı içmeyesin ,içerken şarkılarımızı tutsak etmeyesin,
bırakıp gittiğim için seni;
anama ,kendine küfür etmeyesin diye
ben senin için sigarayı bıraktım kadın,
ölmeyeyim diye !!!
Ran'ın Piraye'ye dediği gibi
''en fazla bir sene sürermiş yirminci yüzyılda ölüm sancısı''...
beni kalbine gömüp yeni rüzgarlar başında esmesin diye,
başka bir insanı sevmeyesin,
sevipte sevişmeyesin diye,
seviştikten sonra sigara içmeyesin diye,
ben senin için sigarayı bıraktım KADIN;
ÖLÜPTE SENSİZ KALMAYAYIM DİYE....!!!!!!!


0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Hilelerini Bulmak İçin beğenin

Sitemin içeriğini ve tasarımını nasıl buldun ?

Destekleyiciler

Arşiv

Online Hile | Aktif Hile Blogunuz

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Sigara Bitti - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..