Kendine acımıyorsun Tamam ! Bebeğine Acı !

Yazar ByPowerfuL on 17 Haziran 2011 Cuma | 17:30


Ey anne! Ey baba! Kendine acımıyorsun sigarayı içiyorsun çekiyorsun içine karartıyorsun Akciğerini salıyorsun dumanını dışarıya odayı hapsediyor loş kokusu beyaz perdelerin kararıyor BEBEĞİNİN CİĞERİ küçük yaşta sararıyor ne hakkın var buna ? Bu ne cesaret ? ?

 Siz duymasanızda ben duyuyorum o bebekleri  aynen şöyle haykırıyorlar “ Anne öldürme beni , Anne kıyma bana , Anne eriyorum anne !” bu durum babalarda farklı çocuk kücüklükten başlıyor “ Babamı örnek alacağım o ne yapıyorsa onu yapacağım benim babam her şeyi bilir” zihniyeti hakim babaya benzemek isteyen çocuklarda. Bunlara dikkat edelim temel çok önemli çok lütfen biraz dikkat sayın ebeveynler !

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Hilelerini Bulmak İçin beğenin

Sitemin içeriğini ve tasarımını nasıl buldun ?

Destekleyiciler

Arşiv

Online Hile | Aktif Hile Blogunuz

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Sigara Bitti - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..