Ana Sayfa » , , , , , » Sigarayı bıraktıktan sorna vücudumdaki değişiklikler

Sigarayı bıraktıktan sorna vücudumdaki değişiklikler

Yazar ByPowerfuL on 17 Haziran 2011 Cuma | 17:21


Merhaba blog okurlarım;

Bu yazımda sigarayı bıraktığımdan beri vücudum da ne tür değişiklikler oldu onları belirtmek istiyorum…
Sporcu bir kişiliğim var ; 3 sene civarında boks ve badi yaptım.Hiç bir ilaç kullanmadan vücud yapmıştım. Bundan 1 sene önce bileklerimin çıkması nedeniyle boksa veda ettim haliylede badiyi bıraktım. Vücudum ilaç kullanmadığı için haylen sağlam duruyordu.

Sigarayı bıraktım inanamayacaksınız bira göbeği gibi bir göbek çıktı. Sanki top yutmuş gibi hissediyorum kendimi. Yiyeceklere ağırlık veriyorum , bol bol nescafe içiyorum (Sütsüz sade).Suyu çok içiyorum ve bunlarda midemin şişmesini sağlıyor…

Sigarayı bırakacağıma inanıyorum  ve bıraktıktan sonrada badiye tekrar döneceğim ve göbeği eritip eski karın kaslarıma kavuşacağım J

Demi Niyazi ???

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Hilelerini Bulmak İçin beğenin

Sitemin içeriğini ve tasarımını nasıl buldun ?

Destekleyiciler

Arşiv

Online Hile | Aktif Hile Blogunuz

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Sigara Bitti - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..